2012-12-25

Skatos The Hour un gribu nokļūt piecdesmitajos, jo tur visi pīpē visu laiku(,) un man skauž.

7 komentāri:

Līva teica...

Tādā gadījumā varu tikai vēlreiz un vēlreiz silti ieteikt pievērsties tai ģenialitātei, ko sauc par "Mad Men" - 60.-tie gadi ASV, reklāmas aģentūras darbinieki, dievīgi tērpi vide, un visi pīpē non-stopā. :D

Ilze teica...

Ģeniāls optional comma ;D
Bet, ja par tēmu, tad - I KNOW, RIGHT?!?! Es neatceros, kad vispār pēdējo reizi kādu cigareti būtu izpīpējusi, bet viņi tur tik skaisti un ar tādu baudu to dara, ka pilnīgi asara tek.

Guna teica...

Ja es sākšu arī 'Mad Men' skatīties, tad drīz kļūšu par chain-smoker. Jau tagad knapi turos :D

Jā, tur tiešām viss izskatās skaisti un baudpilni, turklāt pašas cigaretes tur izskatās... citādas!

Līva teica...

Es mierā nelikšos, kamēr vēl kādu nepiedabūšu skatīties "Mad Men"! :D It's SOOOOOO worth it! Plus, Džons Hamms! (Un arī Džons Slaterijs, bet to atzīstu nedaudz kaunīgāk, jo viņam ir 50 gadi, upss.)

Guna teica...

Baigās draudzenes :D Viena neliekas mierā ar The Hour, nepaspēju knapi to iesākt, un jau otra klāt ar Mad Men :D
Labi, labi, kaut kad gan jau iesākšu un dažās dienās visu noskatīšos!

Līva teica...

Well, in all fairness, es par "Mad Men" bazūnēju jau labu laiciņu. :D Un pati jau neesi daudz labāka - ar Dauntonu jau mūs aplipināji (šovakar skatīšos Christmas special, woohoo!), uz desktopa man stāv Strike Back, ik pa laiciņam atceros par Suits.

Guna teica...

Hahah, neko darīt, grūta dzīve mums visām :D

Es Strike Back jau iesāku skatīties otrreiz :D
+ sāc vien skatīties Suits, jo tas ir amazeballs!