2013-05-19

Es ļoti gribu, lai tūliņ pat būtu 7. jūnija pēcpusdiena, es būtu kaut kā nebūt aizstāvējusi savu baķīti un varētu vairs par to nedomāt.
Aizvien vairāk šaubu, neticības sev utt. Protams, ir arī jāpalasa dažādi sveši darbiņi, lai vēl vairāk sevi pamocītu.

6 komentāri:

Ilze teica...

Tu zini, kurš darbs ir jālasa, lai uzlabotu pašsajūtu un ticību sev ;)

Līva teica...

What Ilze said. :D

Jums jau pateica, kad tieši ir aizstāvēšana? Man ir zināms tikai tāds vague 3-11. jūnijs.

Guna teica...

Bet tas ir viens no 100 darbiem, es palasu citus, kur viena tēze ir vesela rindkopa un kur ir smuki vārdi izmantoti, un man gribas skriet ar galvu sienā!

Antra sacīja, ka plānots 7. jūnijs, bet nevar zināt, vai tā ir taisnība!

Līva teica...

Tēzēm jau nav jābūt rindkopu garām. Atceros, ka mums vienmēr mācīja - 1 tēze, viena ideja. Citādi jau tur vienkārši visi secinājumi sanumurēti pārcelti tēzēs. :D Man visas 12 tēzes skaisti uz vienas lapas ietilpst.

Chill, viss tev noteikti būs lieliski. ;)

Es arī vakar pārlasīju "to" darbu, kārtējo reizi nosmējos līdz asarām. Universal Home Entertainer - es šito gribu ieviest savā aktīvajā vocabulary.

Guna teica...

Man arī likās, ka tēzēm jābūt maksimāli īsām un kodolīgām, bet kas lai to zina.

Man šķiet, ka tas UHE varētu pat nebūt autores izdomājums, bet citāts no kada cita avota :D Es laikam savā topā joprojām lieku 'I too have cried for little Paul':D

Līva teica...

Nē, es arī nedomāju, ka tas ir viņas pašas domu grauds, vienkārši šī darba kontekstā tā frāze kļūst miljons reizes smieklīgāka. :D

Tur vispār var katrā teikumā pa izcilam citātam piemeklēt.