2017-05-30

Maija favorīti, pt. II

1. Yummy Cafe. Vienmēr garšīgi, vienmēr kaut kas zālēdājiem piemērots, vienmēr var paklausīties svešas sarunas, jo jāsēž visiem draudzīgi kopā.
2. i love eco salsa. Ai, vienkārši lieliska mērce pilnīgi visam. Un, protams, dārga.
3. A Way with Words podkāsts. Atkal esmu sākusi klausīties podkāstus (darbs centrā, ayeee), šis ir lielisks. Par vārdiņiem.
4. Kartupeļi. Nezinu, kas man uznācis, bet gribu ēst kartupeļus visās ēdienreizēs. Kopā ar jau minēto salsu un rauga pārslām. Nekas cits mani neinteresē šobrīd. Ja nu vienīgi rabarberu klimpas un aukstā zupa.
5. Nora Jaunajā Rīgas teātrī. Rogai reiz bija tāda klasiska versija, kas man ļoti patika, lūk, šī ir ~modernāka~, taču izcili spilgta.
6. The Lumineers. Kad mēnesi nav ēstas konfektes, šokolādes un citi saldumi, tad našķi jāmeklē citur, piemēram, mūzikā.

Maija antifavorīti:
1. mani ceļi.

Nav komentāru: