2017-11-23

Fake it till you make it

Rakstura treniņš: aizejot uz interviju / pie friziera / ciemos / pirkt brilles, uz jautājumu "Varbūt kafiju, tēju?" atbildēt nevis ar kautru galvas purināšanu, ka nenene, paldies, neko negribu, viss ir labi, ko tad es, bet klusiņām saņemt sevi rokās un ar pārliecību sludināt, ka nesiet tik, lūdzu, karstu kafiju, jā, kāpēc gan ne, esmu to pelnījusi.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Es kafiju vai tēju pieņemu tikai tad, ja varu pats to pagatavot. Citādi atnes kaut kādu ūdens/kafijas(tējas)/bezpiena/bezcukura maisījumu, kuru es gribēdams nevaru izdzert.
Man nekad nav labi :D

SG.

Guna teica...

Kopš esmu iemācījusies dzert melnu kafiju, ar šo problēmu ir daudz mazāk, vismaz varu būt droša, ka krūzītē neielīs pārāk daudz piena, kas mistrojumu padarīs par bezgaršīgu šļuru.