2018-01-07

Sakritības

Re, cik izdevīgi: pēdējā bezdarbniecības diena sakrita ar tikšanu līdz seriāla pēdējai sērijai. Kā nomērīts!

4 komentāri:

Anonīms teica...

Cik ilgu laiku biji bez darba?

Man bija laiks, kad neko nedarīju 1 gadu (apnika iepriekšējā darba vietā vadība līdz tādai pakāpei, ka aizgāju neatvadoties un šo lēmumu neesmu nožēlojis nevienu mirkli).

Principā to gadu vienkārši nobumbulēju, nu labi nedaudz naudu nopelnīju ar 1 savu hobiju.
Tagad atskatoties uz šo 1 gada bezdarbības laiku, ļoti nožēloju, ka neaizbraucu kaut kur prom uz Āziju padzīvot, to varētu uzskatīt par "gap year".

Kas zin, kā tur viss būtu iegrozījies. Varbūt būtu man sieva āziete, piemēram.

Tagad vairs to izdarīt nav laika. Bet toreiz bija neziņa par nākotni un likās prātīgāk naudu netērēt, kaut gan reāli laikam jau tepat uz vietas iztērēju tikpat daudz, ja ne vairāk kā būtu tērējis kaut kur Āzijā.

V.

Guna teica...

Apaļus piecus mēnešus, bet pirmos divus bija visādas atpūtas, ceļojumi un gari pārgājieni. Oktobri, novembri un pusi decembra stresoju par dzīvi un nākotni. Bet neko nenožēloju, īstais darbs mani atrada, tieši tas, ko gribēju jau sen.

Tagad nav laika vairs to izdarīt, jo sieva latviete paņem visu enerģiju un laiku?

Saprotu to sajūtu par naudas netērēšanu, man vienā brīdī arī skopums ieslēdzās, jo nezināju, kas būs tālāk, protams, gara acīm iedomājos ļaunāko, ka nekad neviens neņems darbā utt.

Anonīms teica...

Nē, sievas nav.
Esmu laikam jau pārāk kautrīgs + introverts + arī horoskopu zīme ir "īstā" (svari), respektīvi, par daudzām lietām iekšēji šaubos, nozīmīgus lēmumus parasti ātri nepieņemu.

Sievu/draudzeni neesmu pat mēģinājis meklēt.
Atslēdzu domas par šo jautājumu un dzīvoju, tā kā ir.

V.

Guna teica...

Es atvainojos, tā ir labākā horoskopa zīme (jo manējā)!