2018-06-17

Divkosība

Karstajās vasaras brīvdienās aizvelku aizkarus un cenšos neiet ārā no mājas, un tieši tāpēc atvaļinājums Kiprā, kur plānojas +29 °C, šķiet ģeniāla ideja.

8 komentāri:

Anonīms teica...

Cannot disagree. This is kinda weird. Woman way of thinking?

SG.

Guna teica...

Gribas-kaut-kur-aizbraukt way of thinking!

Anonīms teica...

Tad jau tu esi tikusi krietni tālāk.
Es esmu ticis tikai vēl pie "gribas-kaut-kur-aizbraukt". Nekādīgi nevaru izlemt, uz kurieni tieši. Gribētu paspēt aizbēgt no tuvojošajamies (nevaru saprast, cik nepareizi šo vārdu uzrakstīju) svētkiem, bet tik āri es padomāt nemāku :(

SG.

Guna teica...

Aizšauj uz kaimiņvalstīm! :)

Anonīms teica...

Ai, da nē!
Kaimiņvalstis man par tuvu. Es gribu kaut-kur-tālāk, lai es pēc tam varu sist sev uz pleca par savu varonību, ka esmu aizpēries tik tālu.
Man visu vajag sarežģīt.

SG.

Guna teica...

Lieliska filozofija. :D

Anonīms teica...

понять и простить.

SG.

Anonīms teica...

Tas ir pilnīgi normāli.
LV vasaras parasti ciest nevaru (karsto laiku). Bet vienalga-cik-tur-plusā grādu Kambodžā - jā tā ir ŠTELLE ! Bez ironijas un jokiem. Ļoti patīk vasaras Āzijā.

Valdis