2018-06-12

Neticami, bet fakts

Daži kolēģi nezināja, kas ir party bomzis. Ja v šoke!

7 komentāri:

Anonīms teica...

Lai arī cilvēki mani mēģina pierunāt piedalīties kādā erudīcijas spēlē, jo es kaut ko taču zunot, bet arī es nezinu, kas ir party bomzis. :(

SG.

Guna teica...

Lūdzu!
https://www.facebook.com/partybomzi/

Anonīms teica...

Es tā nevarētu, tāpēc varētu pat teikt, ka man mazliet skauž, ka viņi tā prot. Es tā nevaru pat testa nolūkos :(

SG.

Guna teica...

Jāpielauž sevi izkāpt no komforta zonas!

Anonīms teica...

Nez vai šim es varētu attiecināt savu komforta zonu. Ja arī man izdotos nobomžot kādu pārtiju, diez vai es no tā ķertu kādu kaifu vai gandarījumu.
Līdzīgi kā ar zobārstu - aiziet varu, bet nekāds dienas prieks man tas nav.

SG.

Anonīms teica...

Nu.. es nezinu, kas ir party :D
Intraverti cilvēki rullē.
Nevajag viņiem ne party, ne uzspiestu citu cilvēku sabiedrību.
Jā, dažreiz ir skumji vienam. Bet nu kā ir, tā ir. PO.

Valdis

Guna teica...

Nu, redz, es arī esmu introverts cilvēks, bet es negribu, lai man vienai būtu skumji.
Neļaujos uzspiestai sabiedrībai, bet ir tāda sabiedrība, kas man reizēm patīk!