2018-08-15

Muša un zilonis

Kad viens mazs sīkumiņš noiet greizi, bet pēkšņi liekas, ka VISS ir slikti. Un tā nu lielisks skrējiens pārtapa puņķos un asarās mirklī, kad telefons aiz garlaicības izlēma konstanti vibrēt, kas nozīmēja, ka bija jāizslēdz mūzika un (!!!) jāskrien kopā ar savām domām, tad uzberzās tulzna, traucēja lietus, sāka sāpēt sāns, pūta pārāk spēcīgs vējš. Viss, kas ikdienā satrauktu tieši necik.

3 komentāri:

Anonīms teica...

Es tā arī nesapratu, kas tur zilonis, un kas tur muša, bet man šodien gan zilonis-zilonis.
Biju nolēmis izkāpt no savas komforta zonas un pieteicos uz pilotu akadēmiju (kaut kad iepriekš par to ieminējos). Šodien pēc ceturtās kārtas pārbaudījumiem (saruna ar cilvēku) es saņēmu denied boarding uz tālāko procesu. Šis ir kārtējais apiecinājums, ka ar dzīvniekiem es saprotos labāk nekā ar cilvēkiem :(

SG.

Guna teica...

Pirmās trīs kārtas bija sarunas ar dzīvniekiem?

Žēl, ka tā! Bet vismaz saņēmies. Protams, atteikumi vienmēr ir sāpīgi, bet fall five times, get up six times!

Anonīms teica...

:) Es tā it kā varētu likt noprast, ka pirmās trīs kārtas bija ar dzīvniekiem (tāda metode tagad pirms tuvojošajām vēlēšanām ir īpaši populāra), bet tās bija vienkārša (un ātra) datorpeles klikšķināšana uz pareizajām atbildēm, vai kāda ir tava nostāja "man vajag mainīt pasauli" veidīgajā jautājumā (true/false).

Man vajadzēs meklēt citu vietu, kur krist nākamās 4 reizes, jo viņi atļauj krist tikai 1x :)

SG.