2018-09-03

Skaidas galvā

Spēju domāt vien par to, ka, atgriežoties zālē, vairs nevarēšu noturēt balstu, visticamāk. Neko nevarēšu. Ja mēnešiem ilgi esi kapājusi 6-7 reizes nedēļā, tad nedēļu (iespējams, divas!!!) ilga pauze liekas kā atvadas uz neatgriešanos.

Mentāli gribas angīnai pateikt ejdirst un iet trenēties. Fiziski piekūstu, nesdama krūzi tējas no virtuves līdz gultai.

4 komentāri:

Anonīms teica...

Ja mēnešiem ilgi esi kapājusi 6-7 reizes nedēļā,
Es tev saku, esi pārforsējusi un pamatīgi, un izdedzinājusi visu savu imunitāti.
Tāpēc arī tā angīna labi ķeras klāt. Pajautā Mairim Briedim, vai arī kādam citam sportistam, kas izmanto pirmssacensību intensīvos treniņus.
Un gaļas (ne)ēšanai arī ir nozīme imunitātes veidošanā, bet tu par to negribēsi dzirdēt.

SG.

Guna teica...

Es zinu, tā visa ir patiesība.

Anonīms teica...

Es tajā visā dzirdu smalku ironiju...

SG.

Guna teica...

Nē, nav, tas, ka es neredzu robežas, man pašai jau sen ir skaidrs. :)