2018-11-20

Pārrāvums

Tagad atkal varu negulēt līdz Ziemassvētkiem.

6 komentāri:

Anonīms teica...

Kas tad nu? Nevarēsi visiem atrast piemērotas ar rokām darinātas dāvanas :p

SG.

Guna teica...

Tieši varēšu. :D Daudz laika būs, ja nebūs jāvelta 8h diennaktī miegam!

Anonīms teica...

Teikuma uzbūve liek domāt, ka Ziemassvētkos kaut kas mainīsies. Pēc Ziemassvētkiem būs citādāk?
Vai arī tu kā sportiste zini, ka "mērķis" ir jāsadala mazākos mērķos - ->zsv, ->jaunis gads, ->valentīna diena ->lieldienas u.t.t.

SG.

Guna teica...

Man bija dažas labas miega dienas pirms valsts svētkiem, tā ka ceru uz dažām labām miega dienām ap Ziemassvētkiem. :)

Anonīms teica...

Laikam jau esi rakstījusi par savu miega (ne)režīmu, bet esmu to "veiksmīgi" aizmirsis.
Lai arī cik tas jocīgi izklausītos, tad man vislabākais režīms ir no 0.30-6.45. Lai arī kā es sev mēģinātu dabūt vajadzīgās 8h, es to nevaru. Jo, ejot gulēt agrāk, izguļos sliktāk nekā ejot gulēt savā standarta laikā.
Pamēģini iet gulēt vēlāk!

SG.

Guna teica...

Cenšos vēlāk, cenšos agrāk, bet liekas, ka tas nav saistīts ar absolūti neko loģisku. Šonakt gāju gulēt ap vieniem, iemigu, liekas, divas stundas vēlāk.