2019-06-06

Delikateses

Beidzot sajūta, ka nedzīvoju trešās pasaules valstī. Rimi var nopirkt salt&vinegar čipsus.

8 komentāri:

Neesmu anonīms teica...

kādi?
es pirms kāda gada-mazāk tai spirits un kā viņu tur outletā atradu tos Pērnes Long Chips ar šo.

Anonīms teica...

Jā, tiešām, kuri tad ir tie jaunie čipši, kuri līdz šim rimčikā nebija pieejami?
Es šovakar speciāli nogāju garām čipšu plauktam un neko tādu nemanīju. Neturi sveci zem pūra, es arī negribu vairs justies kā trešās pasaules valstī!

SG.

Guna teica...

Estrella! #NeapmaksātaReklāma

Garšo pēc atmiņām par pēcpusdienām Skotijā, kad liekas, ka vairs nekad nekustēšos no gultas.

Anonīms teica...

Man gan ir sajūta, ka dzīvojam pārāk tālu no Āzijas.
Kimči nopērkams nav.
Aso ēdienu nav.

V.

Guna teica...

"Dimdiņi" ražo kimči, ir gandrīz katrā lielveikalā!
http://dimdini.lv/lv/produkcija

Un noteikti Centrāltirgū pie tām kāpostu kundzēm arī ir.

Anonīms teica...

Nav godīgi. Biju trijos Rimčikos un neko "sāls un etiķis" neatradu. Atzīsties, kur un kad tev sanāca kaut ko tādu nopirkt!

SG.

Guna teica...

Ēēē, es pirku Molā un Origo!

Anonīms teica...

Beidzot! Tagad arī es esmu baltais cilvēks :) Vienīgi tagad viss vakardienas treniņš ir pa kāju.
Lai vai kā, bet prieki bija īsi. Viņi prot pagatavot etiķa čipšus bez etiķa. Vismaz es neko tādu sastāvdaļās neatradu. Sākotnējā eiforija pamazām izgaist...

SG.