2008-02-20

Now the world is upside down.

  • Jāsaka, vakar bija reāli stilīgs girls gone wild pārtijs jeb Īvas 18 gadu iesvinēšana. Es saņēmu kādas 3 Nobela prēmijas, biju gan slavena dziedātāja, aktrise, dejotāja un Top shop TV reklāmu persona. Un ļooooti neveikla. Tas reaļna iecepīja, kā saka.
  • Šodien man bija pirmā braukšana autoskolā. Es ceru, ka promiļu vairs nebija, lai gan ļoti iespējams, ka bija gan, ņemot vērā vakarvakarā patērēto dzērienu daudzumu.
  • Sanāca tā, ka pa kaut kādu mistisku mūzikas kanālu rādīja visus Avrilas Lavinjas klipus hronoloģiskā secībā, kurus mēs, protams, noskatījāmies un visiem dungojām līdzi. Yo.
  • "Nofotografējamies pie Pilsētas, mēs taču neesam no laukiem!" Un visādi citādi. Protams, visās iespējamajās fotogrāfijās es pamanos izskatīties, cik vien drausmīgi iespējams, jo man ir foršas grimases, no kurām man ir normāla grumba pierē, kuru es šodien pamanīju. Pēc pieciem gadiem es tur varēšu zīmuļus glabāt.
  • "Looks like dead baby's finger. Tastes like it, too. "

2 komentāri:

António Castro teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
david santos teica...

Thanks for your posting and have a good day