2008-03-22

And it makes me feel so fine I can't control my brain.

Lai gan man ir diezgan liela cilvēkfobija, ir tomēr kaut kas, kas man patīk: tas, ka viņi zina visko foršu vai smieklīgu un padalās ar to. Piemēram,
      1. Aigars vakar lika noklausīties šito dziesmu - vārdi ir vareni, hahh.
      2. Laura ieteica M.I.A. - Paper planes, kas man nejēgā patīk.
      3. Asnis atsūtīja seriālu Echo Beach - iespējams, kļūs par vienu no maniem mīļākajiem seriāliem. Esmu gan tikai 2 sērijas noskatījusies, bet abās divās skanēja Red Hot Chili Peppers - kā lai nepatīk?! Ununun akcentiņš!
      4. Signe reiz iedeva linku uz last.fm radio.
      5. Dita ieminējās par "Rokupāciju".
Nu, varētu jau vēl turpināt, bet nu ieskatam pietiek. Vēl manī briest lielā doma par pārmaiņām istabā. Viss, kas man patiesībā tam nepieciešams ir jauns drēbju skapis, viena stāvlampa, krēsls un mazā galdiņa pārvērtību pabeigšana. Un vēl kāda kaste, kurā sagrūst visus nevajadzīgos krāmus, kuru man ir DAUDZ. + Džona dziesmu The days have turned šodien es esmu noklausījusies jau reizes 30. Atkarību izraisoša dziesma un tiktik forša. "Well it seems like time's elapsed and I've stabbed life in the back." Un mana šībrīža klausītākā popdziesma ir Britnijas Spīrsas - Piece of me. Nu, neko nevaru tur padarīt, sitiet mani nost, bet tajā dziesmā kaut kas ir. Cepumiņš komponistam. Un vārdi iekapā arī!

Nav komentāru: