2008-03-21

Smile from the streets you hold.

  • Pēdējā laikā kaut kā biju aizrāvusies ar visādu tur popmūziciņu (ne jau tā, ka es neklausos popmūziku, oh, I do, bet nu ar tādu ne pārāk kruto, yo), bet šodien es visu dienu klausos Džonu! It kā no jauna sev atklāju viņu. Kādas 3x noklausījos viņa albumu "Curtains" - pilnīgi vai liekas, ka šobrīd šis salikums man patīk vislabāk no viņa. Džons ir varens, jā.
  • Un vēl es vakar iesāku lasīt "Rokupāciju". Jokaina grāmata. Tāda haotiska, īsti nevar saprast, par kuru laika periodu ir runa konkrētajā brīdī, it kā patīk, bet it kā nekas īpašs. Nez, kaut kā nedaudz, nedaudz velku paralēles ar "Scar tissue", nu, kaut kas šķiet līdzīgs. Arī tāda piepildītā dzīve ar visu ko, pats tāds nedaudz dīvainis (labi, viņa hobijs nebija lēkt svešos baseinos no māju jumtiem). Nu tā. Ar šo grāmatu novilcinu laiku, lai nebūtu jālasa J.Jaunsudrabiņa "Vēja ziedi", kas pa šo brīvlaiku ir jāizlasa.

2 komentāri:

Anonīms teica...

aigi labie. rokupācijai es tikai grāmatnīcā iečekoju bilžukus. mnāris šverns izksatījās ļoti maigs. mana klasesbiedrene sauc uldi rudaku par uldi mudaku, tas baigi labi skan, hahh

/laura

Anonīms teica...

vēja ziedi ir baigi labie i mean