2008-03-17

Back to black?

  1. Berlīnē nestrādāja metro.
  2. Viesnīca mums šoreiz bija varena.
  3. Mans mīļākais alus tagad ir Kilkenny. Diez kur tādu dabūt iekš LV?
  4. Vāciešiem tagad topā ir šādas dziesmas: Mariah Carey - Touch my body; Amy Winehouse - Back to black; Kuschel song (ak, dies); kaut kāds Jimi Blue. Daudz rādīja pa MTV un VIVA šo visu.
  5. Man negaršo burgeri. Par to šodien pārliecinājos.
  6. Vācijā man nepatīk tas, ka visi runā vāciski.
  7. Vienu vakaru pa Mtv bija Britnijas Spīrsas vakars - daudz viņas klipus rādīja. Tas bija nāāāis.
  8. Kad rādīja Kristīnas Agileras Dirty, māsa izmeta rasistisko komentāru. G: "Bāc, atkal pa vidu tas reps jāieliek!" A:"Nu tagad jau stilīgi kaut kādus sūdus pa vidu ielikt!" G: "Sūdus?" A: "Nu ja, viņi taču ir sūdu krāsā!" Vai nav jaukiņi?
  9. Hard Rock Cafe ir kūl.
  10. Mans lieliskais 3 nedēļu superveselīgās ēšanas ritms jau pirmajā Berlīnes dienā tika izjaukts. Sucks.
  11. Pie Brandenburgas vārtiem smird pēc zirgu kakām.
  12. 1 eiro veikali reāli iesūkā. Tur tiek sapirkti visādi sūdi, kas nav nemaz 1 eiro vērti.
  13. Pie robežkontroles Latvijā 3 latvju bāleliņi man un māsai ausī dziedāja: "Tev vīru nedabūt, tev vīru nedabūt!" un apvainoja Asni zoofīlismā. Un viss tikai tāpēc, ka nelaidām šamos rindā.
  14. http://www.youtube.com/watch?v=aCXmYMPEAlc
  15. Es gribu brīvdienas!!!

Nav komentāru: