2008-03-18

Part-time lover, full-time friend.

  1. Nezinu, kāpēc, bet šodien skolā viss likās jokaini. Klasesbiedri šķita tik pieklājīgi, lietoja visādus "lūdzu", "paldies", "mēs vēlētos" un tā tālāk.
  2. Noskatījos "Juno", bija diezgan vareni. Mūziciņa forša. Krāsas arī patika, Elēna Peidža joprojām superkhūl.
  3. Prieks, ka rīt pēdējā skolas diena pirms brīvdienām. Jess, jess. Rīt mēs pīpēsim ūdenspīpi un dzersim Fantasķiku.
  4. Un instruktors mani šodien izdzina ārā no apmācības laukuma. Nabaga tie šoferīši, kas brauca aiz manis, īpaši pāri tiltiem un tā. Es braucu galīgi draņķīgi, hahah. Bet es ceru, ka tas ar laiku mainīsies un ka es vairs nebraukšu nost no ceļa, zināšu, ar kādu ātrumu jābrauc katrā vietā, negriezīšos braukšanai pretējā virzienā ļoti tizli, īsti nesaprotot, kur ir gāze, kur bremze un kur vēl sajūgs. Un vēl, ka nākamreiz, cerams, laiks būs labāks, nevis tāds, pardon my French, sūds kā šodien. Bet es jutos droši diezgan, kas rocks.

Nav komentāru: