2008-03-01

Let's get lost.

  • Pārsvarā visi cilvēki, kurus pazīstu, iet gulēt vēlu. Es savukārt parasti liekos uz auss jau ap 10 vakarā. Dažreiz tas ir nogurums (lai gan tāpat aizmigt nevaru un mocos ar miega traucējumiem), bet, piemēram, vakar tā bija garlaicība. Neko negribējās darīt: ne skatīties filmas, ne bezjēdzīgi tupēt draugos.lv, ne lasīt Hamletu. Tā nu es gāju gulēt. Pamodos ap plkst 4 no rīta un sapratu, ka esmu izgulējusies, bet, tā kā nebija ko darīt, nogulēju vēl gandrīz 4 stundas. Tad gan cēlos, jo nespēju ilgāk piespiest sevi mēģināt gulēt.
  • Šodiena gan laikam būs izņēmums, jo rādīs taču Eirovīziju, un es noteikti negribu palaist garām gada drausmīgāko pasākumu! Kā Jeremy savā dg sacīja, ka jāsūta tas, kuru mēs negribam redzēt atpakaļ Latvijā. Lai gan - man ir absolūti vienalga. Sen, sen tas laiks, kad pavadīju lielās Eirovīzijas vakaru pie TV, cerēdama, ka vinnēs Latvija. Tagad es parasti paskatos, lai redzētu, kam ir tizlas drēbes, kas tizli kustas un kas tizli dzied.
  • No rīta atvēru draugiem el vē un ieraudzīju, ka man ir atnākusi dāvana (yo) - baloni. Es biju neizpratnē, jo man šodien nekādi svētki nav! Pajautāju, why, un saņēmu atbildi - lai tu aizlidotu! Nāāis, I feel loved hahahh
  • Un vēl arī šodien noskatījos 27 dresses. Vispār jau iesāku skatīties vakar, bet bija baiss slinkums, tāpēc nepiebeidzu. Lai arī cik liela amīšu romantisko komēdiju cienītāja es būtu (jo man nepatīk šausmenes, tā ka daudz kas cits neatliek), nedaudz jau sāk apnikt. Cik var? Sāk krist uz nerviem tie mīlas n-stūri, kas tāpat vienmēr skaisti atrisinās. Bōōring.
+ man ir daudz mājasdarbu, jāmācās CSN, jo otrdien ir pirmā ieskaite, nejēgā gaidu Berlin tripu, ļoti ceru, ka marta mēnesis būs daudz foršāks par februāri un jā.

1 komentārs:

Anonymous teica...

Vai jums ir pārpratumi ar savu mīļāko, kas noveda pie šķiršanās, un jūs esat mēģinājis ar viņu samierināties, bet viņš nesniedz jums pozitīvu atbildi un jūs jūtaties, ka kaut kas jūsu attiecībās nenotiek pareizi, un jums ir nepieciešams ātrs risinājums , šodien sazinieties ar Dr Ajayi un pārliecinieties, ka jūsu mīlas dzīve atgriezīsies vislabākajā stāvoklī ar bijušo. Dr Ajayi ir palīdzējusi man atjaunot mieru savās mājās, jo mans vīrs mani pameta 9 mēnešus un dzīvoja kopā ar citu sievieti un nekad negribēja atgriezties mājās, bet ar pareizrakstības runātāja Dr Ajayi palīdzību viņš atgriezās mājās pēc 3 dienām pēc tam, kad dr Ajayyi bija paveicis spēcīgu atjaunošanas burvestību. Tātad, ja jums ir nepieciešams ātrs risinājums attiecībās vai laulībā, izmantojot pareizrakstības piekritēju, sazinieties ar Dr Ajayi tagad pa e-pastu: drajayi1990@gmail.com vai Whatsapp: +2347084887094

Viņš var arī izpildīt šādu burvestību zemāk
1. Izlozes burvestība
2 veiksmes burvestība
3. Burtot, lai uzvarētu lietu tiesā
4. grūtniecības burvestība
utt.