2008-04-08

If the snow buries my neighborhood.

Ehh, šodien klausījos mūziku iekš iTunes (aizvien vairāk patīk klausīties tieši caur šo "progu") ununun piefiksēju, ka daudzām dziesmām vārdos ir dažas riktīgi foršas rindiņas. Piemēram, The Arcade Fire - Neighborhood: "Then I'd dig a tunnel from my window to yours." Vai arī Aqualung - Just for a moment: "Just for a moment all of my nightmares came true." Vai atkal Dave Gahan - Kingdom: "If there's a kingdom beyond it all, is there a God who loves us all?" Nu, untātālāk. It kā nekas īpašs, bet mīlīgi tomēr. "If I had my own world, I'd love it for all that's inside it." Foršiforši. Man biščiņ arī gribētos tādu talantiņu - uzcept kādus labus domugraudus, jo man pašai nekas vairāk par "Can you colour the pain?", ko izdomāju Lielās Depresijas laikā 8.klasē, nav sanācis. Kopš tā laika ar šādām nodarbēm neesmu aizrāvusies, labāk ne. Vai arī es gribētu mācēt zīmēt, jo neko labāku par mēnessmeitu es uzcept nevaru. Šajā jomā es esmu totāli apdalīta. Ā, atcerējos. Man bija gadi 9, varbūt pat mazāk, kad nu kaut ko sāku saprast angliski nedaudz ("frog", ko iemācījos bērnudārzā, un vēl šo to) un klausījos visādas Britnijas un ko tur vēl, un tad izdomāju, ka es arī varētu uzrakstīt kaut kādu hītu. Melodiju es izdomāju, pierakstīju notis pat, tā bija tāda pat padepresīva, nu, nebija tādas tauriņnotis. Tad nu man vajadzēja izdomāt vārdus šim absolūtajam brīnumam. Un man sanāca tā: "In my house, in my house, in my house are mouses." Es tad, protams, nezināju, ka vārda "mouse" daudzskaitļa forma ir "mice", bet tas taču nav svarīgi, jo tagad jau visi ārtisti doesn't vietā lieto "don't". Tālāk es latviski izdomāju vārdus, kurus man vajadzēja pārtulkot angliski, jo dziesma taču būtu angļu valodā, lai visa Amerika saprot: "Es tās ķeršu ar slazdiem, bet tu ar plikām rokām." Diemžēl mana angļu valodas prasme vēl nebija tik izkopta, lai es kaut ko tādu varētu pateikt angliski, un ar to arī mana dziesmu rakstīšana beidzās. Nezinu, kāpēc es visu šo tik labi atceros, bet tīri stilīgi. Bļāviens, pavisam aizmirsu arī mūsu grupu piektajā klasē - Spīdolas stars. Diemžēl arī šis projekts beidzās, tā arī neiesācies, bet vienai dziesmai gan mums bija piedziedājums. "I'm gonna be a star, and shine through the sky, there's gonna be a chance to make my wishes, wishes!" Nu, vai kaut kā tā. Bija pat melodija. Man vēl bija padomā viena dziesmiņa, kuras piedziedājumā būtu vārdi: "We want to be sisters," bet šo es kaut kā veiksmīgi noklusēju. Un labi, ka tā.

1 komentārs:

Anonīms teica...

Kruts, naksnīgs raksts Guny!!!