2008-04-18

tulibu dibu douchoo

Ja Muhameds neiet pie kalna, kalns nāk pie Muhameda. Ja Guna neiet uz Pienvedēja Piedzīvojumiem, Pienvedēja Piedzīvojumi nāk pie Gunas. Vakar vakarā noklausījos "Lielo vakaru" ar viņu piedalīšanos. Maz gan nospēlēja, tik kādas piecas dziesmas, bet kvalitatīvi un forši! Turklāt Radio SWH klausīšanās vakarā atsita atmiņā tos laikus, kad nebija man vēl portatīvā, bet bija mazais radio "Daugava", ko reiz dabūju, jo abonējām kaut kādu tur žurnālu. Un tā nu es katru vakaru ieslēdzu šamo, noregulēju uz savu mīļāko staciju un klausījos miera mūziku vai ko citu, kas tajā brīdī tur skanēja. Un tā es arī aizmigu un pamodos no rīta, bet radio joprojām klusiņām skanēja. Jā, agrāk SWH es klausījos visu laiku, kad biju mājās. Es taču biju par Ēnu dienā tur, kas bija foršiņi dikti. Ehhh, old times, old times. Bet tas tā.

Nav komentāru: