2008-05-03

Chemicals.

  • Man šodien iekoda ods. Pirmoreiz šajā gadā. Vienu es arī noklapēju.
  • Es biju dārzā. Es nekad parasti nebraucu uz dārzu, jo man tur galīgi nepatīk, bet šoreiz bija nolemts dedzināt visādus štruntus, kas man likās inčīgi, tā ka aizbraucu. Izvācām no mūsu mazās būdas ārā čupām vecu Kellogs paku - vispār tā tīri stilīgi paskatīties, kādi produkti bija topā pirms gadiem 5-8. Vēl es atradu divas Ekselences kastītes. Riekstu saldējuma. Žēl, ka šie vairs neražo riekstu saldējumu, es atceros, ka tas bija garšīgs. Arī aprikožu saldējuma viņiem vairs nav - tagad jau tikai tādi krutie, samačkātie.
  • Vēl es pirmo reizi mūžā (laikam) zāģēju kokus. Tas bija forši, man patika zāģēt. Divi koki kaput. Tagad tikai jāizrok.
  • Vispār es jūtos atstrādājusi savu gada normu dārzā, tā ka tagad varu uz turieni vairs nebraukt.
  • Es arī normāli nosmērējos. Kā vecajos laikos - mute netīra, rokas zaru saskrāpētas, kājas melnas.
  • Unun pazaudēju sava skausta pīrsinga bumbiņu. Kad slaucīju matus, izkrita arī pats pīrss. Labi, ka man ir bumbiņpīrsingu čupiņa, tā ka veiksmīgi izdevās atrast kādu, kas derētu tai vītnei. Tikai bumbiņa tāda sīciņa, tā ka izskatās komiski.
  • Jūtos nogurusi un gribu šokolādi.
  • Ā, vēl es palasījos kaut kādas 1999. gada TV programmas. Tur bija raksts par Inesi (nu, to dziedātāju), arī par Hjū Grāntu un Princi Viljamu, kurš nezina, kurā augstskolā mācīties. Un tad Hameleonu rotaļām bija tikai 1440. sērija.

Nav komentāru: