2008-05-02

Hard candy.

Pēdējā laikā visbiežāk dzirdētais jautājums, kas man ir uzdots, ir: "Kad tev ir dzimšanas diena?" (Protams, ir jau arī vēl: "Kur tu mācīties domā iet?", bet tas tā.) Nē, ne jau tāpēc, ka man šamā tuvotos, bet gan tāpēc, ka mācos autoskolā. Un, kad cilvēks uzzina, ka tikai oktobrī, tad arī es dzirdu vēl vienu likumsakarīgo jautājumu: "A nafig tik ātri tad jau ej?" Bet patiesībā tā autoskolas būšana bija ar nolūku - es zināju, ka nevarēšu nolikt skolas teorētisko eksāmenu. Un nevaru arī :D 90 jautājumi un 1 pieļaujama kļūda priekš manis ir neiespējami, šķiet. Labi, es gan tikai 2x esmu likusi, bet zinu, ka sekos vēl, jo - pirms pirmās ieskaites es biju nosolījusies baigi mācīties, bet tas viss beidzās ar kādu pusstundas pamācīšanos caur Grosa programmu eksāmena dienā. Pēc šī eksāmena es nosolījos cītīgi mācīties visu nedēļu. Atkal nekā. Iepriekšējā vakarā pāršķirstīju grāmatiņu, un ar to balle beidzās. Pēc otrās reizes es nodomāju - nu tagad es čista zubrīšos! Haha, es pat neaizgāju uz ieskaiti, jo neko nebiju mācījusies. Otrdien jāiet atkal un, guess what, nevienu jautājumu vēl neesmu pačekojusi. Man jau liekas, ka es visu zinu, bet pagadās tādi jautājumi, kurus es nekad neesmu redzējusi/dzirdējusi vai arī kaut kas tāds, par ko es esmu nodomājusi: "Pfff, kurš tad man prasīs par kaut kādām prasībām gājējiem, šito nelasīšu!" Protams, man tieši pagadījās jautājums par gājējiem. Yo.

Nav komentāru: