2008-05-19

You know.

Ja vienu brīdi es biju kā aptrakusi ar eBay.co.uk, man vajadzēja visu, ko tur pārdod, es varēju stundām meklēt visādas mantiņas, kuras man nav vajadzīgas, vienīgais, kas mani atturēja no tā visa pasūtīšanas, bija tas, ka man nebija VISA kartes, līdz ar to vajadzēja prasīt kādam, lai man pasūta, bet es negribēju tā. Tad tagad mana jaunā mīļākā lapa būs iwantoneofthose.com. Kā viņi paši saka: "Stuff that you don't need but really, really want!" Hell yeah, tā tas ir, bet viss tur šķiet tik stilīgs! Protams, ka es gribētu šokolādes strūklaku un virpuļkrūzi! Bet šobrīd es valdu pār savām emocijām ar prātu, tātad tas mani attur no pamatīgas konta patukšošanas. Bet no telefona piekariņa-spuldzītes es nespēju atteikties, tā ka drīz šāds nieciņš būs manā kabatā!

2 komentāri:

Anonīms teica...

Bāc, bāc, bāc tgd TĀ ir arī mana mīļākā lapa!! :( Tulīt aplaupīšu banku.

Anonīms teica...

Nesen dāvnu veikalā redzēju reālas piepūšamas ķirzakas interjer priekšmetam!!!Ir!!