2008-06-24

The dream.

Āāh, tikko atkal noskatījos Pride&Prejudice - versiju ar Keiru Naitliju. Tā filma mani fascinē - skaista, skaista, skaista. Noskatījos arī alternate ending iekš youtube - pat žēl, ka tās nebija oriģinālās beigas filmai šeit, Latvijā. Filmas sākumā gan man Mr Darcy tēlotāju bija jocīgi pieņemt kā, ēēm, nu Misteru Dārsiju, jo aizvakar es atkal noskatījos Death at a funeral, bet pēc pāris minūtēm tas pārgāja. Atradu internetā arī notis mūzikai, ceru kaut kad iemācīties. Protams, tagad būtu īstais laiks šokolādes kaudzei un ņuņņāšanai, kāpēc ne simtā daļa no tā, kas notiek filmā, nenotiek ar mani, bet tā vietā es tūlīt skatīšos Sense&Sensibility un rītdien nopirkšu P&P grāmatu. "No! No. You may only call me "Mrs. Darcy"... when you are completely, and perfectly, and incandescently happy." "Then how are you this evening... Mrs. Darcy?"

Nav komentāru: