2008-08-23

Iedzen mani transā!

Kaut ko skatījos un meklējos, un atradu netīšām V nejēdzību vietiņu, izlasīju sapni par dzē dē, kas tapis pāris dienas pēc manas piecpadsmitās dzimšanas dienas (gandrīz trīs gadi..), kas likumsakarīgi mani aizveda uz pogas.lv profilu manējo (būtu aizvedis arī uz cf'u, bet tāda jau vairs nav). Paskatījos supervecās bildes, bet pati sāls bija bilžu komentāri, rakstīti gandrīz 15 gadu vecumā. Sākumā es ķiķināju un smējos, bet pēc tam jau sāku sarkt un bālēt, jo nedomāju, ka es esmu bijusi tik, tik lame! Tik nenormāla kāršanās kaklā, ka man pilnīgi kļuva kauns - kamōn, iznāk, ka tad es biju samīlējusies līdz ausīm, ko es nemaz tā neatceros! Tas pat nebija flirts, bet kaut kāds: "Ņem mani, ŅEM MANI!!!" bet man taču bija 14 gadu! Pats jancīgākais, ka tas viss arī darbojās (kurš te kaut ko teica par vīriešiem-medniekiem)! Nu labi, es nedaudz pārspīlēju, jo tas laikam bija apbusēji, bet vienalga. Jāsaka, ka vienā ziņā es laikam neesmu mainījusies - jau tad es izteicu nievājošas piezīmes par sevi, tikai, iespējams, tad tas bija kāds no maniem ieročiem, hahaha. Old times, old times..

1 komentārs:

Anonīms teica...

Patīkams pārsteigums :)

/v