2008-08-19

Pasaka par vērdiņu.

Vakar vakarā draudziņos saņēmu šādu vēstuli: "Brīdinu, no š.g 1.septembra Hansene iekasēs naudu arī par skaidras naudas izņemšanu no bankomāta, ja no hansabankas automāta, tad 0,1% no summas vai min 0,50 Ls par vienu izņemšanu, ja iznem naudu SEB vai citos automātos, tad 0,90Ls par vienu operāciju! Nu suņi riktīgi, laikam baigie zaudējumi, ka par katru piecīšanu būs tagad 0,50 Ls jāmaksā! " Sākumā nodomāju, kas tas par sviestu, gan jau ka kādam nav bijis ko darīt, jo tā taču nevar būt! Bet šorīt nočekoju HB mājaslapu un izrādās, jā, tā ir patiesība! Laikam būs jāraksta vēstule skolas vadībai, lai ēdnīcā ievieš iespēju norēķināties ar karti!

7 komentāri:

Anonīms teica...

plus vēl Ls 2.50 par konta uzturēšanu, katru mēnesi...

Anonīms teica...

ahujeļi, AHUJEĻI!

Būs varbūt jāmaina banka, kāda sūda pēc es tiem mudakiem jau tā ik gadu maksāju 15 vai 20 ls par VISU?! :@

Dac' teica...

EEEUUU! šitas vispār nav forši!!! :@
jau tā visu laiku visur cenas paceļ, vēl izlasīju, ka no 15.septembra pacels cenas arī piepilsētu autobusiem no 30 uz 55 santīmiem, bet manā maršrutā no 30 sant. uz LATU!
no septembra laikam vienkārši vairs neēdīšu, jo tādu ekstru vairs nevarēšu atļauties! rrrr

Guna teica...

Es ceru, ka es kaut ko esmu nepareizi sapratusi, jo, godīgi sakot, es īsti nesapratu, uz ko tas viss attiecas, kad lasīju tās jaunās cenas, sviests kaut kāds.

Anonīms teica...

Ja tā paskatās... Cik saprotu, no bankomātiem izņemt naudu un par konta uzturēšanu būs jāmaksā juridiskajām personām.

Par naudas izņemšanu no bankas kā tādas būs jāmaksā - tauta iet uz to, lai visi maksātu ar karti, nevis skaidrā.


False alarm!

Unknown teica...

Nupat palasījos viņu mājaslapu un tiešām. KRETĪNI!! Jāpaskatās, ko dara citas bankas, varbūt ka citiem būs tāpat. Ja ne, es mainu banku, vienīgi man kredītlīnija palielā mīnusā.

Unknown teica...

Nespēju noticēt, ka šitā sacepos, bet beigās izrādās, ka tas ir par pakalpojumiem FILIĀLĒS. Ja ņem naudu no bankomāta, viss kā iepriekš :)