2008-08-16

Power out.

Tātad:
  1. Norwegian Recycling (ko man ieteica māsa) ir interesantākais, ko man pēdējā laikā nācies dzirdēt - vajag, vajag paklausīties, reku, šito un šito ar;
  2. SWH zēniņi pievērsušies foršām reklāmām - Mārītis jau sen ierunā "Maxima. Par visu padomāts", bet šodien es dzirdēju Toma Grēviņa balsi jaunajā Harpic tualetes poda tīrītāja reklāmā;
  3. ja kas, tualetes podu ar ūdens nolaižamo kasti izgudroja džeks, kam uzvārdā Crapper - vismaz skaidrs, no kurienes angļu valodā saka "I crapped my pants";
  4. vēl es skatījos šodien Vecpuisi, un man patika, ka vārdus "since then, i've been going nuts" latviski tulkoja kā "kopš tā laika es visu laiku esmu nosvīdis";
  5. vispār jau man būtu jālasa grāmata par Zigfrīdu Meierovicu, jo, kā izrādās, vēsture (un arī kultūras vēsture) ir paši svarīgākie priekšmeti mūsu skolā (lai gan es mācos fizķīmbio klasē), jo tie ir vienīgie, kuros mums ir mājasdarbi vasarā, tomēr mani šī grāmata kaut kā ne pārāk saista, tāpēc es lasu "Savādo atgadījumu ar suni naktī", jo tā ir vareninteresanta un es no tās uzzināju, ka 1 nav pirmskaitlis, bet 2 - ir, lai gan man visu laiku šķita otrādi;
  6. līdz Baltajai naktij vairs nav daudz dienu (un es ceru, ka tā būs tikpat forša cik pagājušā), bet līdz Sigur Ros'am - vēl mazāk -, tas nekas, ka es gandrīz nezinu, kas ir Sigur Ros, bet es ceru, ka man patiks. Yo.

1 komentārs:

Dac' teica...

"Savādais atgadījums ar suni naktī" ir tiktiešām feina grāmata, tur tie visi zīmējumiņi un matemātiskās lietiņas riktīgi foršiņi :)