2008-08-17

2 in 1.

Man vajadzētu (tas ir, visai mūsu ģimenei patiesībā) apmeklēt kaut kādus dusmu savaldīšanas kursus. Man gan liekas, ka es no visiem 4 mūsu ģimenes locekļiem esmu vismierīgākā un mazāk uzvilktākā, vismazāk kliedzu un mazāk rīkoju histērijas, bet par skādi nenāktu. Piemēram, šodien es sāku bļaut un ārdīties, jo mamma manis taisītajā aukstajā zupā bija pielikusi kaut kādas pretīgas dilles, kuras garšoja 5x drausmīgāk neka svaigas dilles. Es skatījos Robinsonus, ēdu zupu, sajutu to drausmīgo garšu un atspļāvu visu atpakaļ zupas šķīvi, aizskrēju uz virtuvi un izlamāju māmiņu no sirds. Vispār šodien es esmu viegli aizkaitināma (PMS?) - no rīta manā istabā mistiskā veidā ielidoja muša, kas lidinājās gar mani vienā laidā. Es šamo dzinu prom, bet muša neatstājās. Nodomāju, ka varbūt es nenormāli smirdu (jo dušā es biju vakar no rīta), tāpēc tā muša lido gar mani, jo tā bija sūdu muša, tāpēc es aizgāju nomazgāties. Pēc tam atgriezos savā istabā, ievēlos gultā, un muša atkal pielidoja un sāka knibināties gar manām kājām! Tajā brīdī es biju gatava ņemt rokās kādu priekšmetu (piemēram, datoru) un sviest to no visa spēka zemē vai pret sienu, jo mani bija piepildījušas nenormālas dusmas, muskuļi paši iespringa un man gribējās bļaut un lamāties. Lauras tante, protams, ieteiktu "savelt visas savas dusmas lielā, lielā kamolā un mest prom". Ha.

1 komentārs:

Unknown teica...

Un TU esi vismierīgākā savā ģimenē? Muahahahahaaaa :D