2010-02-20

Curiosity becomes a heavy load.

Dažbrīd (kā, piemēram, šobrīd) man liekas, ka visu cilvēku dzīvēs, izņemot manā, notiek lielas lietas. Ne jau, ka es baigi gribētu (lai gan tāda life changing experience, protams, uz pozitīvo pusi man noderētu), bet vienalga. Citi dzemdē, citi pārvācas uz ārzemēm, vēl citi apmeklē zinātniskās konferences, es šķūrēju sniegu. Pat uz Erasmus es baidos pieteikties, jo man tur viss vienai jādara, jābīda, jāmeklē, bet man ir bail, un es tā negribu - labi, sveša valsts, tas vēl tā, bet tieši tā lietu kruķīšana man besī: meklēt kaut kādus atbilstošos priekšmetus, tad dzīvesvietu, tad visu pārējo, divatā jau vēl tā, bet vienai.. Apnīk dažreiz būt nekam. Bet parasti jau ne, hahh.

1 komentārs:

Anonīms teica...

Dūdiņ, ja mums būtu kaut mazliet līdzīgs unversitāšu piedāvājums, mēs varētu mēģināt bīdīt lietas kopā. Es varu būt mazliet buldozers, ja ļoti vajag. :)
/laur

other than that- zinātniskās konferences nav life changing experience. Be good Johnny Weir gan ir!