2010-02-23

Stuff.

Visu manu dēļošanas prieku iznīcina pacēlāji, jo es nesaprotu, kā pareizi tos izmantot, lai mana labā kāja "pacelšanās laikā" nesāpētu tā, ka jāsakož zobi, lai nebūtu jākliedz. Tā gan man ir bijis vienmēr, līdz ar to tā, iespējams, ir manas kājas vaina, bet es nezinu, kā to mainīt. Pašlaik man pēc katra nobrauciena ir jāatpūšas miljons gadu, jo es nespēju piespiesties kāpt uz pacēlāja. Rezultātā es visu laiku čīkstu, hahh. Tas, ka es sāku snovot pirms 7 gadiem, bet joprojām to nedaru labāk par pirmziemniekiem, ir cits stāsts: turklāt ar katru gadu aizvien vairāk baidos no ātruma, baidos krist, baidos mēģināt lietas. Varbūt vienkārši jāpāriet uz slēpošanu?

3 komentāri:

Anonīms teica...

Vai ar pirmziemnieku tu domāji mani? :P Jā, es jūtos visai labi slīpējošs, bet nez vai spēju to darīt ar tik maz kļūdām, lai varētu būt vienlīdzīgs. :) Reizēm sanāk, reizēm ne.

A.

Guna teica...

Tas gan vairāk bija tāds vispārīgs salīdzinājums, bet, jā, arī tevi, daudz jau neatpaliec!

sidra teica...

jājā, sāc beidzot slēpot!