2010-03-30

Yada, yada, yada.

Es zinu, ka tagad ir krīze, nevienam nav naudiņas, bet ballēties visiem (nu, gandrīz) gribas, bet ir kaut kas, ko es tomēr nesaprotu. Patiesībā šis bija aktuāli arī pirms krīzes, kad visi bija bagāti. Es nesaprotu to, ka cilvēki, kad ielūdz citus uz kaut kādām savām dzimšanas dienām/citiem svētkiem, saka, lai atnes ēdienu/alkoholu. Jēziņ, bet kam tad ir tie svētki? Beigās iznāk tā, ka man ir jānopērk gan dāvana, gan ēdiens, gan dzeramais, bet laimīgais jubilārs konkrēti var iedzīvoties uz mana rēķina, nedarīdams neko. Protams, man liekas ļoti normāli tas, ja kādreiz kāds piedāvājas kaut ko atnest/vienkārši atnes kaut ko, arī es pati tā daru vienmēr, bet ne jau nu pieprasīt, lai nāk tikai ar paiku/šmigu, jo citādi bezmaz iekšā nelaidīs. Labi, es laikam esmu baigi vecmodīga un iesīkstējusi, bet man jau liekas, ka namamātei/namatēvam par kuņģa piepildīšanu ir jāparūpējas.

4 komentāri:

Anonīms teica...

tiešām esi vecmodīga. daudzviet uzskata, ka jubilāram ne par ko nav jārūpējas - tāpēc jau tā ir viņa jubileja, lai draugi un ģimene viņu palutinātu un iepriecinātu! vai ta neesi redzējusi amerikāņu filmas, kur jubilāram ir surprise party?!

Anonīms teica...

man gan sķiet, ka amerikā citādi tikumi un likumi, un pilnīgi citāda domāšana.
un tajās pārtijās nu nav tā, ka jubilārs pirms tam visiem pasaka, ka viņiem jārīko un jāsagāda visa paika un šmiga.
bet tas ir absurdi, prasīt, lai nāk ciemos, nes ēst priekš sevis un citiem un vēl dāvanu! tad vajag uzreiz potlaku vai kaut ko līdzīgu taisīt.
/m.

Guna teica...

Surprise party ir cita lieta, bet ielūgumā rakstīt, ka jānes lietas! Ir jau reizēm gadījumi, kad pieraksta klāt, ka jāmaksā 3Ls par ieeju, lai nosegtu īres izdevumus (ja svin kādā pirtī/viesu namā).

Anonīms teica...

Manuprāt tas ir normāli, tikai šajā gadījumā jānorunā, ka netiek, piem., nestas dāvanas. Katrs paņem pa kādam ēdienam, dzērienam un, ja ir daudz cilvēki, ir arī ēdamais un ir svētki visiem. Šis ir labs risinājums gan jubilāram, gan viesiem, ja tiešām nav daudz naudas.