2010-04-01

Karma police.

Šodien ar Asni un Būdu devāmies reidā pa Jelgavas humpīšiem (jo intīmpreču veikals "Lolita" tiks atvērts vien 3. aprīlī, hahh), kur es nebiju galīgi sen bijusi. Bijām 4gab. humpalās, nopirku kaut kādas lietas, kuras, iespējams, man nemaz nevajadzēja, bet tik sen neesmu nekādas drēbes pirkusi, ka vienkārši gribējās patērēt naudu. Es jau kopš ilgiem laikiem esmu gribējusi Lacoste krekliņu, bet tik bagāta, lai to varētu atļauties, vēl neesmu (jā, es esmu brendomāne, tas ir, gribētu būt, and I can't help it), un šodien pa pusei piepildīju savu sapni - "Humanā" par 50 santīmiem nopirku lielu Lacoste džemperi (jo to drausmīgo Lacoste sporta tērpu, kurš Engures humpalās stāv apmēram 6 gdus, es negribēju pirkt), kuru valkāt mājās un izlikties par miljonāri, lol.

Nav komentāru: