2010-06-25

La Ritournelle.

Ir tā, ka man ir visnotaļ garlaicīgi. Es nespēju joprojām pierast pie tā, ka man nav jāmācās nevienam eksāmenam, līdz ar to čilošana man šķiet kā grēkošana. Protams, es visu dienu daru neko un mētājos apkārt pa māju, jo nezinu īsti, ko iesākt. Tad, kad bija sesija un kad bija jāmācās eksāmeniem, es visu dienu varēju pavadīt internetā, darot sviestu, un tas mani negarlaikoja, taču tagad, kad tiešām to mierīgi varu darīt, nezinu, ko iesākt tur. Tomēr man ir slinkums kaut kur braukt/iet/darīt lietas/sakārtot māju/etc. Šodien es noskatījos divas filmas, lai gan es filmas gandrīz nemaz neskatos. Tagad domāju, vai skatīties trešo filmu, t.i., "The Curious Case of Benjamin Button". Īsti nesaprotu, kā no tāda īsa, īsa stāstiņa var izspiest gandrīz 3h garu filmu, bet nu I'll have to see. Man īpaši nepatīk Breds Pits, tāpēc es vilcinos šo sākt skatīties, turklāt viņš manā prātā neasociējas ar Bendžamina tēlu. Iespējams, es neko nesaprotu.

Nav komentāru: