2010-06-28

Can't stop listening.

Šodien man bija diena sev. Aizgāju noskatīties "Sex and the City 2", jo visām sieviešu kārtas pārstāvēm taču tas ir jādara, nedrīkst lauzt stereotipus. Nebija tā, ka man baigi patika (lai gan Kerijas un Lieliskā dzīvoklis bija skaisti iekārots, kas lika man sapīkt par to, ka man nav talanta iekārtot istabas), nebija tā, ka nepatika, daži smieklīgi joki, ne īpaši labs tulkojums, manuprāt, bet Džūda Lovs latviski ir Džūda Lovs, neko nepadarīsi. Pēc tam mazliet biju "Biotēkā" un citur, kārtējās pudelītes, kas it kā vajadzīgas, bet varētu jau iztikt. Tad sevis lutināšanas kārtībā suši "Sushi Planeta", kas bija dārga mazliet vilšanās. Ieklīdu arī "Disco Cosmetics", kuru pamanīju, štopēdama suši, kur ieraudzīju tos šampūnus, kurus jau divus gadus esmu gribējusi izmēģināt, bet Latvijā līdz šim nebija dabūjami un pasūtīt internetā arī nebija iespējams: nepirku gan, jo man ir lietas, bet tie iestājas manā gribu-izmēģināt rindā. Nopirku arī žurnālu, jo sen nebiju pirkusi žurnīšus, bet lasīt neiznāca, jo satiku Martu vilcienā, runājām par uni un pagātni seno, jo nekā cita jau nav, ko runāt, haha. Baigā nostalģija šobrīd, ehhh.

Nav komentāru: