2010-09-11

Hey, remember that time when you od'ed?

Kaut kā galīgi nepamanīju, ka pagājis jau mēnesis, kopš ēdu vegāni (saukt sevi tādā vārdā neuzdrošinos, jo tas nebūtu īsti korekti). Man patīk, ir galīgi forši. Lai cik dīvaini tas būtu, es absolūti neilgojos pēc siera (lai gan es sieru dievināju).
Šķiet, visforšākais šajā visā ir tas, ka daudz ko nedrīkst ēst, it īpaši visādas kūkas/bulciņas, jo man nav nekādas aiztures (ar to arī ir izskaidrojams fakts, ka es veļos, nevis eju), es vēsā mierā varētu norīt 10 Vecrīgas. Tā vietā, protams, tagad ir nākusi šokolāde tumšā, bet to nav iespējams apēst TIK lielos daudzumos.
Kas nav tik pozitīvi: ir jāmāk gatavot, lai varētu kārtīgi paēst (lai gan tas attiecas uz jebkāda veida dzīvesveidu). Pagaidām gan es izbraucu, stūķēdama mutē citu pagatavoto/kaut ko ekstra vienkāršu, bet cik gan ilgi varēs ēst tomātus un gurķus ar etiķi un krāsnī ceptus kartupeļus? Jāņem vērā arī tas, ka dažas dienas nedēļā man sanāks pavadīt vienai, līdz ar to pašai jādomā par stāšanos pie plīts: mani improvizētie pastas salāti gan sanāca baigā ņamma, pati brīnījos. Īstenībā ir daudz bezdzīvnieku produktu, tā ka burkāni vien nav jāgrauž, arī dažādi junk'i ir pieejami (diemžēl, haha).
Kopumā jūtos lieliski & sejas āda ir tāda maiga un mirdzoša. Citas izmaiņas novērojusi neesmu.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Apsveicu! :)
Prieks, ka Tev izdodas tikt galā ar sākuma grūtībām. Esmu vegāns jau apmēram 2,5 gadus un tik ļoti pie tā jau pieradis, ka grūti pat salīdzināt ar to, kā bija pirms tam.
Visādas noderfīgas info daudzums daudzums internetos pieaug, arī vegāno produktu klāsts, manuprāt, ir paplašinājies. Šķiet, ka kļūt par vegānu kļūst aizvien vienkāršāk.
Un arī "apgūt" gatavošanu pēc manām domām ir visai viegli - sākumā pāris lietas jāuztrenē un tad pārējais jau notiek "uz aci" un miksējot un praksē pilnveidojot jau apgūtās iemaņas.

Ja nezināji, reku viens resurss par LV bodēs atrodamajām vegānu ēdamlietām [gatavie produkti - pelmeņi, cepumi, pieni, čipsi utt.]:
http://klab.lv/community/veg/

Lai izdodas arī turpmāk!

Guna teica...

Pāāaldies ;)