2010-09-12

I am disappoint.

Mani nebeidz pārsteigt tas, cik nepareizi cilvēki runā latviski. Tik daudz elementāru kļūdu, kuras (vismaz man) izskaidroja vidusskolā. Kaut vai kā-nekā lietošana, par ka-un-kad vispār nav vērts runāt. Protams, pati es neesmu nekāds Endzelīns, bet baļķi savā acī jau nekad... Un man ir tik ļoti žēl, ka angļu filologos no latviešu valodas ir tik, cik melns aiz naga. Kaut kādu muļķīgu filozofiju mums, protams, vajag apgūt, lai gan jēgas no šī priekšmeta nebija nekādas, bet to, kas būtu patiešām noderīgs, neviens neuzskata par vajadzīgu mācīt. Bet man ir tik daudz neatbildētu jautājumu! Laikam jāsāk pierakstīt un kādu dienu jāaizvelkas uz veco skolu izprašņāt latviešu valodas skolotāju, viņa noteikti spēs kliedēt visas manas šaubas.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Šādos gadījumos MAN palīdz latviešu valodas skolotājas ieteiktā grāmata "Tā vai šitā" . Izņēmumi, pareiza vārdu lietošana ar piemēriem utt.

Guna teica...

Lieliski, paldies par ieteikumu! Esmu jau vairākas iegādājusi (gramatikai, izņēmumiem), bet noteikti par ļaunu nenāktu vēl kāda!