2010-11-27

Big time.

Kā reizēm man riebjas šis "jo tu vairāk zini, jo tu mazāk zini" likums. Nu, piemēram, valoda. Kaut kādas lietas rakstot, parasti viss "iet uz izjūtu", ne visas lietas es spēju definēt un pierādīt, bet kaut kā zinu, kas, kur un kā ir jāliek/jāizmanto.

Agrāk, rakstot angliski, man nebija īpašu problēmu (vismaz es pati tā domāju) ievietot nenoteiksmi vai ģerundiju (jā, tas vārds ir legit), bet tagad, kad šīs formas apgūstam padziļināti, man tabulā gribas skatīties gandrīz vai pie katra vārda, jo liekas, ka nu vairs es neko nesaprotu, ka noteikti kļūdos, šaubos un pārējais. Kam tas der? NEKAM! F this vienkārši.

1 komentārs:

Anonīms teica...

man tāpat bija. it īpaši fonētikā. nezinot likumus, gandrīz nekļūdīgi pildījumu pirmos uzdevumus. sāku apgūt likumus, un kļūda pēc kļūdas sanāca.
tas pāries ar laiku, kad likumi atkal aizmirsīsies :D