2011-02-22

The entertainer.

Gribu mazliet paplašināt savus muzikālos horizontus.
To es tā sapratu, klausoties M&M sarunās par mūziku.
Nav jau tā, ka es pilnīgi mucā dzīvoju, bet, jāatzīst, par klasiku es nezinu gandrīz neko (diez tas mani interesē vispār? pat, ja atbilde ir 'nē', labi būtu zināt ko vairāk par 1 dziesmu no slavenākajām grupām).
Pēdējā gada laikā, šķiet, visa jaunā mūzika, ko iegūstu, ir no seriāliem (un tur lielākoties ir jaunas/mazpazīstamas grupas, kaut kāds indie vai dūdojošas sievietes/vīrieši).
Ja mana sfēra būtu jaunā popmūzika/Eiropas Hītu Radio vismaz, bet arī par to es neko nezinu īsti. Pat neesmu dzirdējusi Gagas jauno dziesmu.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Studentiem Radio Naba jāklausās :)

Guna teica...

Es vispār neklausos radio gandrīz - no rīta tikai drusku LR1 ziņas + pāris reižu nedēļā kaut ko citu, kad mašīnā tieku.