2011-02-10

What's that?

Man galīgi nepatīk literatūra. Tas ir, man patīk lasīt, bet riebjas mācīties par literatūras vēsturi (protams, izņēmums ir lekcijas pie Mr. Taubes). Vēl vairāk man nepatīk tas, ka man tiek norādīts, kādas grāmatas lasīt. Piemēram, tagad man būs jācīnās ar klasicisma un apgaismības literatūru, lai gan es gribu lasīt Ficdžeraldu un Hamsunu, un Bredberiju. Protams, protams, tas viss ļoti man noderēs nākotnē, man ir jāplašina savs redzesloks, yada, yada, yada. Bet es tāpat negribu.

Runājot par literatūras lekcijām, šodiena bija ārprāts. Es gan arī pagājušajā semestrī nebiju īpašā sajūsmā, jo lekcijas pie Mrs. Ankravas man nelikās īpaši aizraujošas, tomēr tagad ņemu savus vārdus atpakaļ; tas bija nieks & interesanti (reizēm nudien bija interesanti), salīdzinot ar jauno pasniedzēju, kura gan galīgi nav jauna. Viņas vārdu neminēšu, lai mani neiesūdz tiesā par neslavas celšanu, bet M apzīmējums "old fart" bija tieši laikā; es gan knapi valdījos, lai neizplūstu skaļos smieklos, tāpēc gandrīz vai raustījos konvulsijās, lai tos apslāpētu. Bitch needs to retire. 

Lūk, ja "ēm" un vārdu attiecība ir 9:4, tad, manuprāt, tas ir diezgan saprotami, ka klausīties šādā runā ir ļoti grūti. This ēm book ēm is ēm, ēm very ēm good. NĒ!
Otrkārt, kas tās par izrunām? Early - ārlī; first - fāst; Renaissance - re'nīsens; also - euseu. Ko tad jūs gribat no mums?

Dusmiņa mazliet un vilšanās. Atkal būs jāmokās. Man likās, ka dienas ar skatīšanos pulkstenī ar pusminūtes intervālu ir garām. Boy, was I wrong!

3 komentāri:

Etheriana teica...

Vai tiešām tik ļoti, ļoti traki? O.o

Guna teica...

Man gribējās ar zīmuli izurbināties cauri galvaskausam, lai pabakstītu smadzenes!
Varbūt citiem likās kaut cik paciešami, bet man - īstas zobu sāpes!

Anonīms teica...

P. is not the worst that can happen to you. Wait till the third year.