2011-04-08

N'importe qui, n'importe quand, n'importe où.

Man patīk ieradumi un rutīnas.
Patīk svētdienās skatīties 'Māmiņu klubu' (manuprāt, šo raidījumu vajadzētu spiest skatīties dūdiņām tā ap 13-14g., jo tas noteikti (labāk par dzemdību un abortu video veselības mācības stundās) liktu padomāt par izsargāšanos vienmēr), tad 'Garšu laboratoriju' un pēc tam - 'Sirmā ēdienkaratē'. Tas nekas, ka man nav bērnu & ka es neēdu gaļu un citas lietas, līdz ar to ne viens, ne otrs, ne trešs raidījums man īsti neder, es tāpat skatos, jo pierasts.

Tagad es piektdienās esmu sākusi skatīties 'Karalisko anekdošu turnīru', lai gan visas anekdotes pirms tam ir lasītas vai nu draudziņu 'runā' sadaļā, vai nu tās vienkārši ir tizlas (ar retiem izņēmumiem). Bet vismaz ir mērķis piektdienā. + man tomēr Latvijas aktieru scēna patīk un interesē.

Gulēt eju agri un ceļos salīdzinoši agri (pat (,) ja gulēt eju vēlu, ceļos salīdzinoši agri) neatkarīgi no nedēļas dienas.

Ceru, ka veloizbraucieni (jā, es sāku braukt, tā ka neesmu pilnīgi norakstāma!) arī kļūs par ieradumu, kas organiski iekļausies manā laiskajā dzīvītē. Derētu tomēr ieviest vēl ko, jo seriālu pļaujas laiks tomēr ir beidzies, līdz ar to ir daudz brīvu stundu, kuras varētu aizpildīt, nemeklējot interneta robežu.

Nav komentāru: