2011-05-28

Take your time.

Ja kādam vajag palīdzību skarbu un, iespējams, žultainu vēstuļu sacerēšanā, dodiet ziņu. Tikai jārēķinās, ka apmēram to pašu saņemsiet atpakaļ, jo cilvēki nereāli apvainosies (pat konstruktīvas kritikas gadījumā).

Man bija ļoti jauka korespondence ar LLU konferences organizatoriem šorīt. Es par vienu, viņi par citu, beigās, protams, piedāvāja klasisko argumentu: 'Nepatīk - nenāc!' Jā, laikam jāiemācās paklusēt un paturēt savas domas pie sevis.

4 komentāri:

Anonīms teica...

Es vienmēr esmu cienījusi tos cilvēkus, kuri uzdrošinās jebkurā situācijā izteikt savu viedokli, nevis pasīvi pievienoties pārējo viedoklim un tik māt ar galvu, ka viss ir kārtībā.

Anonīms teica...

he, he, tipiski LLU stilā un gaisotnē

Anonīms teica...

Ko Tavi vecāki saka par šo? :D
/L

Guna teica...

Neko nesaka, priecājas par mani :D