2011-05-28

No time to think of consequences.

Piedodiet, bet man galīgi nepatīk jaunais kulinārais raidījums Čiks un gatavs.
Kaut kas tur liekas kaitinošs, un tas kaitinošais elements ir bērni.
Receptes, salīdzinot ar Sirmā kreatīvajiem risinājumiem (biezpiens + jēlas olas + āboli=deserts? Nē, tie ir vēmekļi), šķiet diezgan cērtamas (protams, ne jau man), bet tie jautājumi raidījuma garumā (vai pavisam sadegušas pankūkas pa visu apli var ēst? zini tādu valsti, kur cep pankūkas bez miltiem un olām?) manām ausīm ir nepanesami (šeit, protams, derētu klasiskais arguments 'nepatīk - neskaties', bet man nav dzīves).
Lai man neviens nepārmestu, ka es te atklāti ienīstu bērnus & ka viņi ir ļoti jauks papildinājums šim raidījumam, vien es neko nesaprotu, piebildīšu, ka es skatījos Junior Masterchef Australia, un tie bērni gatavoja tā, kā es nespētu pat pēc vairāku gadu intensīviem treniņiem. Pret šādiem junioriem man nebūtu nekādu iebildumu, bet līdz tam  - pass (lai gan es taču zinu, ka tāpat turpināšu skatīties Čiku un burkšķēt).

1 komentārs:

Anonīms teica...

aha, pirmo reizi paskatījos, kaut kādas līdzīgas sajūtas.
tur gan laikam vairāk ar pirkstu jārāda uz montāžas režisoru un režisoru. bet nu - daudz montējamā jau tur arī laikam nemaz nav