2011-09-04

Please, pack your knives and go.

Noskatījos jauno raidījumu 'Lapsa virtuvē'. Man patika. Protams, pirmajā raidījumā nevar gribēt Sirmā atbrīvotību, bet tas ar laiku nāks. Vismaz nebāza karotes mutē un pēc tam katlā un nebija haosa, kā arī izskatījās smuki.
Ir tikai viena problēma, un tā, šķiet, ir aktuāla jebkurā no šāda veida raidījumiem.
Tā problēma ir tauki. Es saprotu, ka 90% Latvijas iedzīvotāju ir caurbiras, kuri var rīt, cik vien vēlas, bet ir tomēr arī daži, kas to nevar.
Sviesta pupiņas cep kārtīgā gī daudzumā, mencu - eļļā, salātiem uzlej eļļas mērci, turklāt virsū uzkleksē avokado masu. Skatoties vien, mans holesterīna līmenis ceļas (jā, es zinu, ka augu taukos nav holesterīna). Pēc šādas maltītes nobaudīšanas (neaizmirsīsim maskarpones siera kūku) vakariņas jāizlaiž (un arī brokastis pirms tam). Vai arī 10km jānoskrien.

Kūka gan izskatījās garrršīga. Un trekna, protams, haha. Un bez želatīna! Uztaisīšu kādreiz.

2 komentāri:

Anonīms teica...

dēm! ja nevarēs skatīties internetā, es būšu dusmīga! :D mārčukiņš pats tur arī ir?

-o.

Guna teica...

Var skatīties tajā tv3play.lv!
Mārčukiņa nava gan :( Viņš būšot kaut kad pavasarī ar jaunu raidījumu.