2011-09-01

Yada, yada, yada.

Likās, ka Augusts (Brigmanis, tas ir) vakar pirms debatēm bija ieņēmis kādu kraukšķīti, jo brīžiem nevarēja saprast, ko viņš saka.
Imants P. savukārt forši izlielīja savu spermas kvalitāti.
Vispār visi nepārtraukti runāja variācijās (jo, kā reiz viens komentētājs minēja, nepareizības mutveida saziņā gluži vienkārši ir variācijas). Kad kāds saka: "Es zinu, kad es esmu Latvijas patriots, un es pierādīšu, kad mēs varam strādāt kopā," tad... es neesmu sajūsmā. Protams, tas nav nekāds rādītājs, bet gribētos tomēr, lai ir patīkami klausīties.
Ā, vēl smieklīgi bija vērot Štokija iegūtās prasmes Londonā (tur bija kaut kādi kursi, ne ta runas māksla, ne ta komunikāciju prasmes, neatceros īsti). Kad no tautas kāds uzdeva jautājumu, kungs uzreiz sarosījās, sakārtoja žaketi, noliecās uz priekšu un uztaisīja gudru ģīmi a la es uzmanīgi klausos!

Nav komentāru: