2015-10-04

Oktobra favorīti, pt. I

  • I vispasaules diktāts latviešu valodā. Iespējams, nūģīgākais, ko es jebkad esmu darījusi, bet kas par adrenalīnu un stresu, mokoties nesapratnē, vai šis divdabis veido divdabja teicienu vai neveido.
  • Brančs Klīversalā. Tādi gardumi, tāda izvēle (rauga pankūkas un kūkas!!!), es nedrīkstu iet brančot, tas ir bīstami!
Antifavorīts: LNO balets Kopēlija. Laikam jau vajadzēja saprast, ka mērķauditorija ir mazi bērni, tāpēc nekādus elpu aizraujošos skatus baudīt nesanāks, bet tik neinteresanti un nesaprotami izspēlēts sižets lika man gribēt pēc pirmā cēliena doties prom. Paliku tomēr uz otro, kas bija maķenīt labāks, bet par garu – pēdējie soliņi un dueti bija lieki (un neinteresanti!). Nebūs šoreiz, kā mēdza teikt Sandra no Zini vai mini.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Es gandrīz aizrijos par Sandriņas komentāru. :D Ak, tas raidījums.

Diktātu un branču varētu reizi mēnesī.

Līva

Guna teica...

Sandra ir leģendāra, nav divu domu!

Jā, abus reizi mēnesī - profilaksei!