2017-02-19

Februāra favorīti, pt. I

1. Izlaidīgajā nedēļas nogalē noskatījos visas sešas The Durrells sērijas. Gribu pārvākties uz Korfu un (puslīdz) bezrūpīgi dzīvot saulē, ēst svaigas vīģes un paijāt dzīvniekus.
2. Tā kā vīģes man neviens nedod, jāēd pa latviski. Šitie ābolu čipsi nav vis nekādi prastie žāvētie āboli, bet superdārgi un superkraukšķīgi našķīši, skrip, skrip skrip.
3. Ja reiz par ēdienu, tad rauga pārslas es pa kluso kleksēju iekšā karotēm vien, ups. Biju aizmirsusi šo brīnišķīgo garšiņu.
4. Un tad, kad nāk atklāsme, ka ir arī jādedzina kalorijas, ne tikai jāēd kā sivēnam, tad izrādās, ka Šons T ir uztaisījis deju treniņvideo, lai nav sevi jāapkauno grupā, bet var to darīt tajos dažos kvadrātmetros starp sienu, skapi un gultu.
5. Visu nodejoto var lieliski atgūt, pagatavojot kaut ko garšīgu no Krustnagliņas bloga. Piemēram, kartupeli ar kaudzīti vai zemesriekstu tofu, jā, es abus uztaisīju, jā, iespējams, pagatavoto noriju tik negausīgi, ka šokēts būtu pat Gārfīlds.

4 komentāri:

Ilze teica...

Prieks, ka februārī tik daudz favorītu. :)

Guna teica...

It's the little things. ;)

Anonīms teica...

Oo, jāpaskatās "The Durrells"! Es nebiju par tādu dzirdējusi kaut kā. "Mana ģimene un citi zvēri" man ir tik mīļa grāmata - līdz asarām vienmēr pārsmejos, kad pārlasu.

Ai, tagad visus Darela labākos darbus gribas pārlasīt.

Līva

Guna teica...

VAI NE! Darels the best!