2008-03-06

Nesaprotu.

Tā kā mani vecāki abi strādā LLU + es tur eju šoferu kursos (how lame!), man ir sanācis izpētīt TF 2. un 3. stāva sieviešu tualetes. Hahhh. Un man liekas, ka tur mācās meitenes-cūkas-ar nelieliem smadzeņu iztrūkumiem. Es domāju, ka šajā iestādē vajadzētu atgriezties pie vienkārši cauruma grībā klozetpoda vietā, jo neredzu nekādu jēgu tam, jo poda malas ir nočurātas un ūdens nolaists netiek. Turklāt katrai kabīnei uz durvīm no iekšpuses ir pielīmēta lapiņa, uz kuras tiek vēstīts par to, lai cilvēki māk izmantot tualeti un, ja nē, tad draudēs kaut kādas sankcijas. Gandrīz uz katras lapiņas cienījamās apmeklētājas nav kautrējušās atstāt savus komentārus, kā, piemēram: "Tas būtu neētiski - filmēt, kā cilvēks nokārto savas dabiskās vajadzības!" Dažkārt tur ir arī kāds smaidiņš vai vēl sazin kas. Es biju domājusi, ka šajā iestādē mācās un strādā cilvēki, kam pāri 18 un kuriem tomēr ir kaut kāds līmenis. Izrādās, ka nē, jo kurš normāls cilvēks sēdētu tualetē un rakstītu tur komentārus? Es nezinu, man tas liekas vienkārši stulbi - nav jau brīnums, ka nevar trāpīt īstajā vietā, ja ir jākoncentrējas, lai uzšņāptu kādu pērli uz durvīm. Es šaubos, ka to dara pasniedzējas, jo viņas lielākoties ir cienījamā vecumā un nenāk ar pildspalvām uz šo vietu, jo viņām ir savi kabineti, kur atstāt mantas. Tātad paliek vienīgi cienījamās studentes, kurām, acīmredzot, vecāki manieres NAV iemācījuši. Un vēl man gadījās dzirdēt foršu polilogu šodien. Stāv trīs dāmas un gaida ceturto iznākam no tualetes. Kad šī beidzot iznāk, tās pārējās visas nosauc: "Nu tad beidzot!" un jau dodas uz durvju pusi. Ceturtā dāma pieiet pie izlietnes, grasās mazgāt rokas un saka: "Paga, paga, es taču rokturi apgrābstīju!" Visas, protams, zviedz kā pusdullas ķēves. Tāda tā mūsdienu sabiedrība. Laikam jau par tualetēm nav īpaši ētiski runāt, bet mans blogs - ko gribu, to rakstu! Ha!

4 komentāri:

Anonīms teica...

Mūsu kursā vien ir 4+ tādas "dāmas", kas ne tādus vien idiotismus dara. Za to jūtas taču stilīgas un krutākās universitātē. 8-)

Guna teica...

No laukiem, ja? :D

Anonīms teica...

nea, no jelgavas centra
cacas :)

Anonymous teica...

Vai jums ir pārpratumi ar savu mīļāko, kas noveda pie šķiršanās, un jūs esat mēģinājis ar viņu samierināties, bet viņš nesniedz jums pozitīvu atbildi un jūs jūtaties, ka kaut kas jūsu attiecībās nenotiek pareizi, un jums ir nepieciešams ātrs risinājums , šodien sazinieties ar Dr Ajayi un pārliecinieties, ka jūsu mīlas dzīve atgriezīsies vislabākajā stāvoklī ar bijušo. Dr Ajayi ir palīdzējusi man atjaunot mieru savās mājās, jo mans vīrs mani pameta 9 mēnešus un dzīvoja kopā ar citu sievieti un nekad negribēja atgriezties mājās, bet ar pareizrakstības runātāja Dr Ajayi palīdzību viņš atgriezās mājās pēc 3 dienām pēc tam, kad dr Ajayyi bija paveicis spēcīgu atjaunošanas burvestību. Tātad, ja jums ir nepieciešams ātrs risinājums attiecībās vai laulībā, izmantojot pareizrakstības piekritēju, sazinieties ar Dr Ajayi tagad pa e-pastu: drajayi1990@gmail.com vai Whatsapp: +2347084887094

Viņš var arī izpildīt šādu burvestību zemāk
1. Izlozes burvestība
2 veiksmes burvestība
3. Burtot, lai uzvarētu lietu tiesā
4. grūtniecības burvestība
utt.