2008-04-01

Dancing in the deepest oceans, twisting in the water.

Šodiena tiešām bija varena diena (cerams, ka būs tā - kā mēnesi iesāki, tā pavadīsi), jo:
  1. šodien pirmoreiz šajā gadā bija tāds īstais kājām ejamais rīts, un to es arī darīju - nomainīju ziemas jaku uz sarkano, foršo;
  2. angļu valodas ieskaites runājamajā daļā dabūju 20 punktus no 20;
  3. es sapratu ķīmiju;
  4. notika tikai četras stundas;
  5. mājās es noskatījos pēdējās "Hidden Palms" sērijas un pamācījos drusku CSN;
  6. ceļu mājas->centrs->mājas veicu 2x, kas priekš manis ir vērā ņemama fiziskā aktivitāte;
  7. izrādās, ka biju nokārtojusi ieskaiti par ceļazīmēm autoskolā;
  8. NOKĀRTOJU MUTISKO IESKAITI AUTOSKOLĀ!!!! Trīcēju pie visām miesām, bet man pagadījās labi jautājumi, un brīnumainā kārtā pasniedzēja diezgan arī pievēra acis uz nepilnībām.
Tā nu es uzslēdu iPodā mūziku un gāju mājās. Skanēja ausīs The Cure - Just like heaven, pūta maigs vējiņš, bet bija silts kā vasaras vakarā un bija bišku tumsiņa jau. Es gāju un smaidīju kā nenormālā, ārā smaržoja tā kā pēc lietus vasarā - parasti man šī smarža besī, bet šogad to sajutu pirmoreiz, tā ka tomēr bija kaut kāds saviļņojums. Ja būtu sācis līt, es būtu vēl laimīgāka, jo man kaut kā liekas, ka lietus reāli iederas priecīgos brīžos, nu, ne jau tāds smagais lietus, bet tāds pēkšņais, foršais. Kad jau biju tuvu mājām, drausmīgi nobijos no meitenes, kas pēkšņi iznāca uz taciņas - man sirds salecās ne pa jokam, bet tas nu tā. Ā, aizmirsu piebilst - man būs jāmāca matemātika saviem klasesbiedriem kādu mēnesi. Ķipa es baigi labi šamo saprastu - nais, huh? + vēl mums autoskolā ir tāds brālis ar māsu. Gadi kādi 22 varētu būt. Tā māsa stāsta brālim: "Nu tad es tur uzslēdzu Kapsloku!" B:"Ko?" M: "Nu lielos burtus!" B: "Āāāāāā." Jā, cilvēki ir gudri!

Nav komentāru: