2008-04-20

Let's get nuts, let's make some money!

Ehhhh, man ir maziņš izmisumiņš. Baigi vajadzētu pie friziera, lai apvalda manas krēpes, bet īsti nezinu, kur doties. Pēdējās divas reizes gāju uz "Kolonnu" - pirmajā man tīri patika, lai gan nedaudz kaut kā likās, ka tā kā bļoda uz galvas būtu. Otrreiz gāju pie citas meistares, bet īsti nebija tas, ko es gribēju, lai gan, iespējams, man vienkārši tāds matu griezums nepiestāv. Nu, es izskatījos "pēc viduslaiku kareivja", kā man pateica klasesbiedrs. Man gan pašai šķita, ka vairāk pēc trollīša Mumina. Bet nu tagad tā vairs nav. Protams, neko jau baigi man ar matiem arī negribas darīt, necik gari šie nav (kā ceturtajā klasē nogriezu, tā joprojām nekur tālu neesmu tikusi), gribas nedaudz ataudzēt, bet nu plāniņš ir par pāris toņus gaišākām šķipsnām, lai, kā saka, sauli justu matos. Tā nu es palasīju kaut kādas diskusijas zz.lv, šķiet, bet nekas skaidrāks man nekļuva. Ja kāds nosauc labu frizieri, tad atrodas trīs citi, kas šamo noliek līdz pēdējam. Nu, negribas man iznākt ārā no frizētavas ar asarām acīs un pēc tam krist histērijā uz pāris stundām (kā ir gadījies). Beigās nāksies doties pie BBBinnijas vai vēl sazin kur, jo vienkārši nevarēšu izdomāt, kur TO darīt. Bet uz Rīgu ar kaut kā negribas doties, turklāt es jau esmu nabaga skolnieciņš, kam nav Visa Gold debetkartes. Ņemšu rokās šķēres, ņemšu krāsu un uztaisīšu pati sev uz galvas putnubiedēkli!

Nav komentāru: