2008-04-24

Little house of savages.

  1. Wisdom hurts. Jā, tiešā nozīmē. Mani superīgie gudrības zobi ir izdomājuši, ka jāaug tālāk, nevis ilgi jāturas stagnācijas periodā, līdz ar to apakšžokļa kreisā puse ir gandrīz nelietojama, labā puse gan nesāp. Bet tagad var noķert visādas interesantas sejas izteiksmes no manas pusea, jo es ik pa laikam cenšos ar mēli aizsniegt jamos, kas izskatās varenjokaini.
  2. Hell yeah, es redzēju, kā nobrūk ūdenstornis. Tas ir, nokavēju par apmēram sekundi un redzēju, kā šis krīt, nevis sašķobas. Tas tāpēc, ka Ieva, protams, bija izdomājusi, ka man tieši tajā brīdī jāpaskatās uz viņas "nesmukajiem matiem" :D Es to arī izdarīju, bet pa to laiku tornis sabruka! Tas jau nekas, ka mēs apmēram trīsarpus stundas gaidījām to mirkli! Bet bija labīī!
  3. Vēl es esmu ielūgta uz superīgajām pusdienām skolas krutākajiem skolēniem. Yo \m/ Visticamāk, ka neiešu, hahahh.
  4. Tad vēl es skolā pēdējā mēneša laikā vairāk neesmu, nekā esmu, jo man vienkārši ir slinkums notupēt stundās līdz galam. Aizeju uz pirmajām trim četrām un pēc tam pazūdu. Bet es tā padomāju, ka ir ļoti maz mācību priekšmetu skolā, kurus ir vērts apgūt, klausoties skolotājā un esot klātienē, jo visu var izlasīt mājās grāmatā un atnākt tik uz ieskaiti. Protams, ja gribas dialogu ar skolotāju, kā tas notiek latviešu valodas stundās, tad jau var tur sēdēt, bet man pašlaik neko negribas.
  5. Un līdz ar aizvien agrāku saullēktu es aizvien sliktāk guļu. Esmu jau augšā neilgi pēc sešiem, lai gan mans laiks ir tikai ceturksni pāri septiņiem vai vēlāk. Un tas riktīgi sucks, jo es izmisīgi cenšos aizmigt, taču man nekas nesanāk.
  6. Vēl es pēdējā laikā daudz spēlēju datorspēles. Un skatos amīšu tīņu seriālus. Tā, lūk.

Nav komentāru: