2010-06-01

Eat, eat, eat!

Man liekas, ka viena no lielākajām apsēstībām, kas man ir (izņemot matus un lūpu balzamus) ir ēdienu gatavošanas šovi. Es varētu dienām skatīties un siekaloties gar to, ko cilvēki tur gatavo, tāpēc jo lielāks ir mans sarūgtinājums, ka es neesmu nekāda virtuves pavēlniece, jo, izņemot braunijus un picu, neko īpaši labu uztaisīt es neprotu: vienmēr kaut kas nesanāk. Turklāt es absolūti nemāku draudzēties ar garšvielām, lai gan gribētu iemācīties to darīt, kā arī mani biedē liels sastāvdaļu daudzums. Protams, sev lietas es protu pagatavot, bet tās neizskatās sevišķi skaisti: pašai gan man parasti garšo tas, ko es sataisu, bet citiem dot to īpaši negribu. Grūta dzīve gan, haha.

1 komentārs:

johniz1976.blogspot.com teica...

Nesaspringsti!
Nekas nav neiespējams. Ja baidies šodien kādam pasniegt sevis gatavotu ēdienu, tad parīt Tev to lūgs pasniegt!